Monday, January 10, 2011

پیشنهاد شهرداری برای کاهش جمعیت پایتخت

سخنگوی شهرداری ارزانترین تور تایلند   تهران با بیان اینکه در اغلب کلان شهرهای دنیا مسوولان موفق به کاهش جمعیت نشده اند و در بهترین حالت توانسته اند از افزایش آن تور ارزان وآسان استانبول   جلوگیری کنند، گفت: اگر جلوی روند افزایشی مهاجرت به تهران گرفته نشود، طرح کاهش جمعیت موفق نخواهد بود.

سید محمد هادی ایازی در گفت وگو با دنیای اقتصاد تصریح کرد: طبق آمار جدید سازمان ثبت احوال، بیش از یک سوم-37درصد- ساکنان شهر تهران مهاجر محسوب می شوند که در این شهر به دنیا نیامده اند و از طرف دیگر سالانه 100 هزار نفر از سایر شهرهای کشور به تهران اضافه می شوند که این جمعیت مهاجر ازارزانترین تور دبی    گنجایش سکونتی تهران فراتر است. ایازی افزود: طرح خلوت سازی تهران باید از فاز فعلی انتقال کارمندان یا انتقال برخی دستگاه ها به فاز جدید رغبت زدایی از مهاجرت به تهران تغییر کند که راهکار کارشناسان شهری برای آن، افزایش امکانات رفاهی در شهرهای کشور است. رییس سابق تیم مشاوران شهردار تهران همچنین گفت: تا مادامی که از نگاه شهروندان تهران بهترین شهر برای زندگی باشد، کاهش جمعیت اتفاق نمی افتد. ایازی با بیان اینکه مدیریت شهری از تمام برنامه های دولت برای کمک به تهران و سبک سازی جمعیتی آن حمایت و پشتیبانی می کند، گفت: شهر تهران در حال حاضر به قدری از تراکم بیش تور ارزان دوبی    از حد جمعیت، اشباع شده که هر روز دامنه منفی آن پایتخت را با مشکل تازه تری روبه رو می کند. آلودگی هوای تهران یک نمونه ساده و حاد از تراکم جمعیتی در این شهر است. سخنگوی شهرداری درباره طرح انتقال 40 هزار نفری از کارمندان دولت در تهران که اوایل امسال در دستور کار دولت قرار گرفت گفت: به رغم آنکه این طرح به صورت ضرب الاجل مطرح شد، تاکنون حدود 18 هزار نفر از تهران رفته اند. بازدهی این طرح در حد 50 درصد طبیعی است، اما آپارتمان اجاره ای تبریز    برای ارتقای آن، لازم است از میزان مهاجرت ها کاسته شود. وی همچنین افزود: افزایش هزینه های زندگی در تهران از طریق دریافت عوارض و مالیات های محلی راهکار ارزانترین تور سنگاپور   دیگری است که برای جلوگیری از مهاجرت می تواند در دستور کار قرار بگیرد
این روزها در حالی که برخی از متقاضیان خرید مسکن تصور می کنند قیمت ملک افزایش پیدا کرده، اما شواهد در بازار از عدم تغییر سطح عمومی قیمت مسکن حکایت دارد.

برخی از افرادی که پیش از اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها به دنبال ملک بودند اکنون گمان می کنند که با واقعی شدن قیمت برخی کالاها و حذف یارانه از آنها، قیمت ملک نیز باید افزایش پیدا کند در حالی که تحلیل های اقتصادی کارشناسان مطرح در حوزه اقتصاد مسکن عکس انتظار خریداران را مطرح می کند به این معنی که در شرایط کنونی حتی انتظار کاهش قیمت ملک وجود دارد و در بدترین حالت قیمت مسکن باید آپارتمان اجاره ای سراب   در میان مدت ثابت باقی بماند.
ثبات قیمت مسکن خود به معنی کاهش ارزش ملک است. به گزارش دنیای اقتصاد، در شرایط کنونی آنچه می تواند خریداران مسکن را برای خرید مناسب کمک کند اطلاع از دامنه طبیعی قیمت مسکن در محله های مختلف است به این معنی که اگر خریدار حداقل و حداکثر قیمت مسکن در محله ای که در تور مسافرتی لندن   آن به دنبال ملک است را بداند به راحتی می تواند نسبت به پیشنهادهای کاذب و قیمت های حبابی واکنش نشان دهد و از خرید املاکی با چنین قیمت هایی خودداری کند.
همچنین نکته مهم دیگری که باید همه خریداران خرید مسکن یزد   مسکن بدانند این است که قیمت ملک، نرخی توافقی است که باید بین خریدار و فروشنده به اشتراک نظر گذاشته شود. بسیاری از فروشنده ها نیز به این موضوع آگاهی دارند و حتی اغلب آنها درزمان تعیین قیمت، نرخ را به گونه ای معین می کنند که امکان چانه زنی و تخفیف در آن وجود داشته باشد.
بنابراین برای خرید مسکن در این روزها کاملا با تامل و تحقیق فراوان باید اقدام کرد و تا حد امکان از فروشنده تخفیف گرفت. گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد از اوضاع کنونی بازار مسکن حاکی است تور مسافرتی دور آسیا   متوسط قیمت مسکن همچنان در سطح یک میلیون و 500 هزار تا یک میلیون و 700 هزار تومان قرار دارد و تغییر صعودی خاصی در قیمت ها اتفاق نیفتاده است.
این در حالی است که برخی از واسطه های فروش سعی می کنند از افزایش قیمت مسکن سخن بگویند که البته چنین حرف هایی به این زودی ها در اجاره وخرید مسکن ترکیه    بازار مسکن اثر نخواهد کرد
درصد از بافت های فرسوده پایتخت در منطقه یک تهران قرار دارد. مدیرعامل شرکت نوسازان منطقه یک با اعلام این خبر افزود: مساحت بافت فرسوده در سطح محدوده منطقه یک 65 هکتار و معادل 2 درصد از مساحت کل بافت های فرسوده شهر تهران است.

طباطبایی با این توضیحات گفت: به منظور نوسازی بافت فرسوده ، تسهیلات ویژه ای به مالکان املاک واقع در بافت های فرسوده منطقه یک تهران اختصاص داده می شود. به گزارش رهن آپارتمان تبریز   پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران ، مدیر عامل شرکت نوسازان شهرداری منطقه یک با اشاره به تسهیلات ویژه نوسازی به مالکان بافت فرسوده در این منطقه افزود: معافیت از پرداخت 80 درصد عوارض صدور پروانه، واگذاری یک طبقه تراکم تشویقی، اعطای تسهیلات بانکی بدون سپرده گذاری با نرخ سود 12 درصد به ازای هر واحد مسکونی حداکثر تا سقف 200 میلیون ریال، از جمله تسهیلات تور مسافرتی استانبول    ویژه برای تشویق شهروندان و سرعت هر چه بیشتر در روند نوسازی است
با آنچه روز گذشته معاون فنی عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد، دلایل تاریکی برج میلاد در شب و اینکه چرا چراغ های برج روشن نمی شود، مشخص شد.

معاون شهردار تهران در خبری که سایت سما- پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران- آن را منتشر کرده، گفته است: چراغ هایی که در شب های اعیاد و مناسبت ها درارزانترین تور تایلند    برج میلاد روشن می شود، نوعی نورافشانی است و نورپردازی برج هنوز تکمیل نشده است. مازیار حسینی تصریح کرد: برج میلاد به تور ارزان روسیه   عنوان بلندترین سازه شهر تهران باید مانند نگینی در شب بدرخشد و از هر نقطه ای در تهران دیده شود، به همین خاطر طراحی نورپردازی برج میلاد که تاکنون به طور کامل اجرا نشده است، تا دهه فجر به طور کامل اجرا خواهد شد و در صورت تایید، نهایی و ماندگار می شود.
حسینی ادامه داد: هم اکنون نصب چراغ های هشدار دهنده به هواپیما روی بدنه برج در حال تکمیل است که بعد ارزانترین تور آذربایجان   از اتمام آن، نورپردازی برج مراحل تکمیلی خود را طی خواهد کرد.

.
.

.

No comments:

Post a Comment