Sunday, October 3, 2010

اوضاع فروش مستغلات در تهران

در حالی که قیمت فروش زمین تهران و همچنین نرخ اجاره مستغلات در اکثر مناطق تهران از ارزش بالایی برخوردار است، اما درکود بیولوژیک  برخی از محله ها می توان شاهد عرضه مستغلات با قیمت های استثنایی اجاره یا فروش بود.

دو گزینه ای که در تعیین نرخ پایه فروش یا اجاره مستغلات طراحی حرفه ای سایت  دخالت دارد، «منطقه» و «وضعیت محلی» از لحاظ واقع بودن دستگاه برش یطری در بازار خرید یا صنف خاص است که این مساله باعث افزایش نرخ فروش مستغلات می شود.
در همین حال، خیابان مولوی که در منطقه 12 واقع شده است به کروز کنترل سمند  عنوان یک بازار خرید شناخته می شود که اصناف مختلفی از جمله پرده فروشان، لوازم آشپزخانه، پارچه فروشان، موادشوینده، خشکبار، حبوبات و غیره در کنار یکدیگر در این منطقه فعالیت می کنند.
بسیاری از مشاوران املاک فعال در این منطقه وجود چند صنف در بازار خرید مسکن شیراز  مولوی را علتی بر بالا بودن نرخ مستغلات می دانند.
اما در این بین یک مجتمع تجاری که از 400 باب مغازه تشکیل شده به علت تغییر کاربری با نرخ اجاره ای ماشین حفاری وبرداشت خاک  مناسب به بازار عرضه شده است که نماینده فروش واحدهای این مجتمع عرضه چنین واحدهایی به بازار را برای متقاضیان یک موقعیت استثنایی به همراه شرایط استثنایی معرفی می کند.
این مجتمع تجاری از 400 واحد برخوردار است که در حال حاضر تنها 100 واحد آن باقی مانده است آموزشگاه مهارتهای صنعتی  و متراژ واحدها بین 10 تا 14 مترمربع است و طبق اظهارات نماینده فروش این مجتمع، واحدها به فروشندگان پوشاک اجاره داده شده است.
یک میلیون تومان مبلغ رهن و 150 تا 200 هزار تومان اجاره ماهانه برای واحدهای مذکور در نظر گرفته شده است.
در همین حال در حوالی خیابان خزانه بخارایی یک واحد تجاری با متراژ 10 متر مربع با 2 میلیون تومان رهن و 280 هزار تومان اجاره بها به بازار اجاره پیشنهاد شده است.
از سوی دیگر، مالکی در منطقه نازی آباد در بازار دوم واحد تجاری خود را که 19 متر مربع است با 80 میلیون تومان رهن کامل عرضه کرده است.
علاوه براین در یکی از مجتمع های تجاری واقع در دستگاه ضخامت سنج  منطقه نازی آباد، اجاره تعدادی واحد 16 متری با کاربری های پوشاک، کامپیوتر، کیف و کفش با 2 میلیون تومان رهن و مبلغ 200 هزار تومان به بالا به عنوان اجاره ماهانه تعیین شده است.
از طرف دیگر قیمت هر مترمربع از یک واحد 25 متری در محدوده خاوران با 16 متر مربع بالکن 10 میلیون تومان اعلام شده است.
همچنین در خیابان بریانک یک واحد تجاری 22 متر مربع به همراه 4 متر بالکن با قیمت متری 2 میلیون و 400 هزار تومان به بازار فروش پیشنهاد شده است.
همچنین مالکی در منطقه نواب واحد 50 متری خود را با قیمت متری 5 میلیون تومان آماده فروش کرده است.

No comments:

Post a Comment